Weightless :)

Dagen: skolan, skolan, skolan! efter det sista inlägget bestämde jag mig för att vara med på gympan iaf (: men innan det hade vi lunch och småföretagande, lunchen först då. det var färsbiff med halvkokt potatis. inte gott! jag svälte mig där i skolan känner jag ^^ hahah hade jue inga pengar med mig heller så kunde inte köpa ngt i kiosken heller, typiskt mig xD sen efter lunchen blev det jue småf. hahha blev att göra några uppgifter i boken och så. sen var det dags för gympa, skynda skynda skynda sig på med kläderna och sen dra ner till kamratgården, där blev det att jogga ner till en gräsplan (som jag aldrig sett innan) haha där blev det ngn frisbee (stavning?) sport. det var rätt kul, sen blev det att gå tillbaka till volleybollplanen, spelade där litegrann och sen slutade vi. försöka skynda sig att byta om. vi kom tio minuter försent till engelskan. jao. där blev det lite pratövningar :( jag suger verkligen på engelska! (y) haha aja, när den lektionen var slut så drog jag och Ralf till rektorn för att han skulle prata om ledighet. ner till stationen blev det sen, vänta på tåget. när man kom till Säffle så skulle man med Ralf till sportringen för han skulle kolla jeans, efter det blev det att ringa mor & fråga om hon kunde hämta mig där, nej hon fikade just då. jag började gå hem, när jag var längst ner i annelund ringer far och hämtar upp mig. nej jag orkade inte gå den biten hem eftersom jag är död av träningsvärk, jeansen skavde och det var bara FÖR varmt ute xD haha sen när man kom hem åt man lite mackor och så, kollade datorn & sen la jag mig och sov. haha vaknade runt sju igen (y) hehehe, nu, eller nu och nu men, jag har iaf tvättat bort sminket, orkade inte ha det kvar :) så nu blir det väl att gå ner till mor & far lite kanske eftersom dom har kommit hem. haha

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0