Zumba :)

Dagen började med matlagning, där gjorde vi rotfruktsgratäng (blääääää!) sen efter det hade vi personlig försäljning och svarade lite på frågor. sen var det dags för inköp och varuhantering och då blev det börja med ngt nytt som jag inte fattade ett piss av, hehe. lunch var det efter det, äckligt! och då drog vi ner och bowlade eftersom vi hade så lång rast, jag kom näst sist.. men igår kom jag ju faktiskt tvåa! sen var det lite uf-info och sen psykologi, då gick vi ner till huset & tillbaka och fick ett papper när vi kom tillbaka som vi skulle svara på, om hur vi kände oss, vad vi såg och sånt på vägen dit. haha helt värdelöst, plus att jag fick blåsor på båda lilltårna, igen :( jag hatar det! kan ju bara använda mina trasiga skor när jag har det, och då blir jag blöt om det är blött ute. suger! när man kom hem så gick man och sov lite, vid sju tiden frågade kusin om jag ville med på zumba vid åtta, jaja tänkte jag. kan väl prova på. det var kuuuul! fast svårt! haha men man lär sig väl med tiden. nu är jag nyduschad och har ätit lite mat eftersom jag inte ätit sen skolan. hehe, och imorn börjar man inte förns ett, det känns jävligt skönt! men går upp en timme tidigare ändå för måste träna lite på engelskan vi hade till imorn, hehehehe :)

puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: JOSEPHINE

SV: Haha, klart! :D Jag har väl typ inga nya ;)

2010-09-18 @ 12:19:06
URL: http://novelj.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

SV: Ja, hon är sjuuuukt söt! :D Åh, älskar min lilla Tuva! :D

2010-09-18 @ 12:19:24
URL: http://novelj.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0