Gör bara för att jag har tråkigt. okej?

Gör testet annars blir Ձ๏11 inget bra år

Fullstädigt namn: Anna Frida Yvette Johansson
Födelsedag: 6 juni
Ögonfärg: blå
Hårfärg: röd just nu
Högerhänt/vänsterhänt: högerhänt

Favorit:
Sport: ingen
Helgdag: lördag
Årstid: sommar

Har du någonsin:
Varit kär: ja
Blivit dissad: ja
Sovit utomhus: vet inte, i tält iaf ^^
Sett en död människa: nej
Retats: antagligen


This or that
:
Pepsi/cola
: cola
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Tv/film: båda
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: spela roll? inget


Senaste du:

Skrattade: förut tror jag
Grät: idag
Filmen du sett: SATC
Drog ett skämt: ehm, inte vet jag?
Sjöng en sång: sjöng med i en låt förut ja

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: nej ..
kramat någon: ja
Bakat: nej
Viljat dö: dö och dö, men nej
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0