I'd rather be with you.

Jag skrev aldrig igår ikväll som jag sa. Men jag gjorde helt enkelt inte något mer än kollade på One tree hill och letade låtar till nyår. Så det hände inget speciellt och då tyckte jag inte det var någon idé att skriva heller. Idag har jag inte gjort någonting alls. Riktigt tråkigt har jag haft. Det enda som hänt idag är att jag kollade klart på one tree hill säsong tre, så nu får jag vänta lite tills jag skaffar säsong fyra innan jag kan kolla på det igen. Så vad ska jag nu göra? Jo jag bara sitter och gör ingenting, lyssnar på fin lugn musik för jag känner mig lite nere idag. (Varför gör man det bara värre med lugn musik hela tiden? Idiotiskt är det! Men ändå gör jag så varje gång jag är nere.) Känns inte så jävla kul. Men får hoppas att jag är på bättre humör imorn för då är det ju nyår. Och då kommer Carro & Therese hit till mig. Jag vet fortfarande inte vad vi ska göra dock. Men ja, det lär vi väl se!
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0