Inte orkat

Som rubruken säger har jag inte orkat skriva på två dagar. Jag vet inte riktigt varför, har bara inte gjort det. Men nu ska jag försöka få in ett inlägg om vad jag gjort under dessa dagar.

Torsdag: Var på Pekås och praktiserade, var fullt upp nästan hela dagen då också, och jävlar vad varor det kom. Herregud säger jag bara! När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, sov lite, satt vid datorn och på kvällen kollade jag på Criminal Minds. Så jävla bra är det!

Fredag: Var såklart på Pekås då också. Det enda jag gjorde var att packa upp alla varor, och det var ju endel så det tog tid. Sen slutade jag vid två, och jag GICK hem. Helt otroligt va?! haha. Sen när jag kom hem tog jag det bara lugnt och så. Hade huvudvärk som bara den så jag orkade inte göra något heller. Sen på kvällen så kollade jag på C.S.I NY & Criminal Minds. Älskar såna serier! Hehe, sen satt jag vid datorn tills tolv då jag la mig, orkade inte vara uppe längre för den där dumma huvudvärken!

Lördag/Idag: Idag har jag inte gjort alls mycket. Gick upp vid tolv, så har fått ungefär 12 timmars sömn, och åt lite frukost. Sen efter det har jag bara suttit vid datorn och kollat lite på Hannah Montana Forever, hehe det är bra! Senare vet jag inte vad som blir, hade egentligen tänkt att städa idag, men det orkar jag inte eftersom jag har huvudvärk idag också. Så får bli städning imorn istället.
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0