Jag lovar att bättra mig med skrivandet ;)

Som rubriken säger så ska jag bättra mig med att skriva. uppdatatera lite oftare liksom. haha, idag har iaf vart en dag med mkt att göra, först när jag kom till pekås så började jag plocka i hyllorna lite, efter frukosten så var jag med Anneli och kollade lite med order och sånt, sprang fram och tillbaka som bara den. efter det kom frysvarorna så var bara att börja packa upp massa frys. sen hade jag självklart en timmes lunch också (biffstroganoff, mmm). när lunchen var slut så bytte jag ut tidningarna, ställde fram nya och plockade bort de gamla. när det var klart gjorde jag en returorder på dem. efter det var det rätt lugnt så då fick jag sitta i kassan lite, endel att komma ihåg faktiskt. alla dessa nummer säger jag bara! mellan två och tre-tiden så kommer charken så då började man plocka upp alla dom varorna till jag slutade vid fyra. herrejösses vad denna dagen har gått snabbt! tur bara att man inte hade så ont i magen idag som jag hade igår, sköööööönt! hehe och snart ska jag färga håret, rött denna gången med. men en annan röd färg, så ja, vi får väl se hur det blir. jag hoppas det blir bra, annars skriker jag! hahahha kanske skriver en sväng ikväll

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0