Merry X-mas :)

Sen jag skrev senast har jag bara läst i boken (kommit till sidan 119 nu) och suttit vid datorn. Har även dushcat och det var behövligt, även om jag gjorde det igår med. Men kändes mycket bättre nu! Haha, senare kommer Ralf hit och då ska vi rota fram något spel, haha längesen jag spelade spel! Och ikväll blir det bingolotto med uppesittarkväll. Sen blir det sängen och när man vaknar till morgonen är det julafton! Haha eller, jag kommer bli väckt, brukar bli det för att gå ner och äta god frukost med familjen. Men imorn blir det bara jag och far eftersom mor jobbar till tre. Hon måste bara älska sitt jobb asså! Hehe, men nu ska jag kanske läsa lite till och sitta vid datorn och inte göra speciellt mycket.

Ha en riktig god jul allihopa! :D
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0