Okej, vi gör en sånhär.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag vet inte, det kanske jag gjorde? Antagligen, men jag har ingen aning.

Har du några nyårslöften?
Nä, det har jag aldrig haft, och kommer nog inte börja med det heller.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?
Inga alls, haha

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16 april, 5 maj

Vad var din största framgång 2010?
Haha jag vet inte?

Största misstaget?
Jag vet inte, har nog inte gjort så många misstag, men finns småsaker som man kanske ångrar. Till exempel alla småbråk med mina vänner.

Bästa köpet?
Jadu, vad har jag köpt iår? Hm.. Måste nog vara min kamera faktiskt. Hehe, bättre än den gamla.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns mycket som gör mig glad varje dag, så ja!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Haha jadu, Just the way you are är ju en låt som man lyssnat på rätt mycket under året. Så måste nog bli den. Även Gubben i lådan och Från och med du.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte, ledsnare tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte, kanske sagt till min familj och mina vänner hur mycket dom betyder för mig. För sånt är jag riktigt dålig på.

Favoritprogram på TV
Gossip Girl, One Tree Hill såklart!


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag umgicks med släkten och mina två vänner Josephine & Ralf.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag vet inte, har jag någon stil? Nej, jag har bara på mig det jag tycker är snyggt.

Den bästa nya personen du träffade?
Oj, det vet jag inte. Träffade jag någon ny person ens?

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0