första praktikdagen (:

Idag var det då dags att börja praktiken. har den då på hemtex två veckor och kök & present i tre veckor. men börjar på hemtex. där var de trevliga och så. kommer nog trivas där (: idag så var det rätt lugnt, men fick hänga upp några gardiner, plocka upp varor och pröva kassan. lite skoj var det allt. juste, gick igenom lite hur det funkar med inredningen och sånt med, och fick pricka av följesedeln så den stämde med leveransen. haha detta kommer nog bli bra detta! :) sen när man slutade så stack man till domus, där mötte mamma och pappa upp mig och vi hämtade min väska som kom idag. den var snygg :D haha, hälsade ju på Emelie också :p sen när man kom hem så vilade jag lite och sen kom Ralf hit. men nu har jag inget mer att säga (:

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0