Ingen skola på 7 veckor nu! :D

Som rubriken säger så var det sista dagen innan praktiken idag. Fem veckors praktik + två veckors lov! Gött! :D haha aja, idag var det iaf skolan. Först blev det praktisk marknadsföring, redovisade våran låda som vi gjort. blev faktiskt nöjd med den (: kommer bilder senare! sen var det dags för projekt & företagande, redovisning där med. haha det gick väl bra antar jag. vi fick även reda på provet, jag klarade det. mer säger jag inte! haha. sen lunch då, äcklig köttsoppa. blev litelitelite soppa och en macka. inte så mkt mat i magen då alltså. sen så hade vi småföretagande, fortsatte bara att bokföra och blev klar med mars! så nu ska vi inte använda det programmet mer! :D hehe, bestämmde mig även att gå hem då för hade världens huvudvärk så skrev ett sms till mamma så hon fick hämta mig. hehe men var ju ändå tvungen att vänta på psykologiläraren som skulle ge oss vår inlämning som vi ska jobba med under praktiken. men efter jag fått pappret så stack jag ut där mamma och pappa väntade. när man kom hem blev det att ta en huvudvärkstablett och sen sova lite. när man vaknade var den nästan borta och nu är den inte kvar längre. fan vad gött! hehe men nu ska jag sluta skriva (:

PS. Det är en tjej på skolan som tydligen gillar att trycka ner folk. idag sa hon iaf: "om man gör situps så får man platt mage" när hon gick förbi mig, Carro & Therese. men vi bryr oss inte för vi bara skrattar åt henne för hon är patetisk! DS.
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0