Lördag (:

Idag vaknade jag vid ett. det var skönt att sova ut! :D haha först blev det att kolla datorn lite och sen gick jag in i duschen. gött! efter det åt jag och nu sitter jag här. har nyss  sminkat mig och så. hehe brukar oftast inte det på helgen men fick lust nu. så blir snart att gå och ta bort mascaran som hamnade utanför, fast det blir när mascaran har torkat. jag vet inte vad som händer idag mer än att ikväll blir det mys framför mello. vilka är med idag? hehe får kolla det när jag skrivit klart här. iaf, Emira kanske kommer hit sen och min moster kommer också hit. haha så blir att äta gott och så :) men nu har jag inget mer att skriva mer än att jag färgade håret i torsdags, kastanj hette färgen tror jag. blev iaf bra! :D

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0