lördagen den 6:e februari 2010!

Oj, jag har inte skrivit på hela februari. hehe. men nu blir det ändring på det! iaf så har det inte hänt så mkt. skolan och så bara. i torsdags var nästan alla tvåor i Trollhättan med skolan. vi var där och kollade på högskolan. men eftersom jag, carro, therese & nives har bestämt oss för att inte plugga vidare på högskola så var det inte så intressant att vara där. vi stack till stan ist och kollade runt i affärer. haha! fick med mig två linnen från gina & tre trosor från lindex hem. haha sen så gick vi till ngn affär som hette hemmakväll eller ngt, där blev det att köpa en liten b&j till bussresan hem för det är så jävla gott! hehe, sen när man kom hem så gjorde man inte alls mkt. igår fredag så var det skolan som vanligt, efter det var man med ralf en sväng. runt elva när han dragit hem så blev det att sova för jag var verkligen astrött! hehehe. idag blir det inte så mkt förutom mello ikväll då. gött! Ralf kommer antagligen hit och kollar med mig (: och föresten, jag har köpt en ny dator ist för att lämna in den andra, det blir väl ungefär lika pris så då bestämde vi oss för en ny ist! :D gött! hehe men nu ska jag kila

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0