skolan

Sitter i skolan och har digitalt skapande. det suger! haha och min film är fortfarande lika dålig. och jag kommer ingen vart på den heller. och sen har vi bad med gympan, orka! hehe så idag är man snygg (not) utan smink. haha kommer fasen gömma mig bakom håret hela dagen! aja, sen när man kommer hem så blir det plugga på projekt och företagande prov, även göra svenska och samhäll. heheh vi fick lämna samhällen på fredag ist för igår. vilket är tur. men är inte säker på att jag hinner ändå asså! ska läsa typ 200 sidor i svenskan också. sen göra två till läsloggar på det. blä! boken suger och jag har verkligen ingen lust att läsa den. men så äre. men skönt att vi går ut på praktik nästa vecka så man slipper allt plugg i 7 veckor, 7 hela veckor! :D hehe men nu ska jag fortsätta :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0