Tisdag (:

Idag var inte jag på praktiken för vaknade med en sån jävla huvudvärk så det var bäst att stanna hemma. blev att ta det lugnt och sen så kom pappa på att vi kunde åka till Karlstad och byta linnet som var fel färg. så vi gjorde det och kollade även efter jeans eftersom mina plötsligt var riktigt små igår när jag skulle ta på mig dom. så har ingen aning om om jag kommer kunna använda dom igen. ja iaf, det blev det ett par från lindex faktiskt. haha! vi gick in på jc också, träffade Hanna där. haha hade helt glömt bort att hon praktiserade där! aja, när man kom hem så blev det bara att ta det lugnt, kolla lite på teven och så. även sitta här. men nu ska jag ta och försöka sova. godnatt (:


PS. Imorgon kommer det lite mer kläder som jag hittat på junkyard och nelly :p haha! DS.
JAG BLIR GLAD!
Postat av: hanna

trevligt att ses du! ;D höhö

2010-02-24 @ 23:49:04
URL: http://hannandersson.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0