Kristinehamn

Sitter just nu i Kristinehamn hos Ralf, kom hit i måndags. igår så gick vi ut till skärgården och det är 9 km dit, fatta jobbigt att gå så långt i flipflops ... ja, jag fick en blåsa mellan tårna och fick två under varje fot också. det gör ooooont! har även blivit snyggt solbränd, mitt vänstra lår är rööööött och även uringningen, mina armar är också lite röda, den vänstra mest såklart. japp, jag känner mig jävligt snygg för tillfället! haha nu sitter jag bara och glor runt lite medans Ralf är till lidl och köper ngt. jag orkade inte hänga med eftersom jag har så ont i fötterna! hehe, men tror inte det gör ngt, han har ju ändå sin älskade musik! jag längtar även till imorn, för då är det rix fm festival i karlstad, och självklart ska vi dit! jag och Ralf möter upp Josse, mamma & pappa i Karlstad och då blir det att åka och byta batteri i  min klocka som jag inte använt på åratal, jag måste även kolla efter shorts eftersom jag bara har två par, och dom ena är ju sånadär fotbollsshorts, ni vet sånadär blå som alla fotbollsspelare har, och dom vill jag helst inte ha ute utan använder dom mest hemma. vilket leder till att jag bara hat ett par! haha så jag måste verkligen hitta ett par. men nu ska jag fortsätta kolla runt på fb och så, slänger in en braig låt :)



puss !
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Carro

Hur smart är man på en skala när man tar på sig flipflops och går ut på en låååångpromenad? :P

2010-07-21 @ 18:18:42
URL: http://carrolinee.blogg.se/
Postat av: felicia

hejhej!

allt bra med dig ?

2010-07-26 @ 16:30:05
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0