Nej, såhär blir det istället.

INGET godis, fetmat eller godsaker (förutom när mormor fyller år i augusti^^), ut och gå minst en gång varje dag, mycket nyttigare mat och mer grönsaker än vad jag redan äter nu, situps varje kväll. så nu blir det dags att ta fram den där grejen så jag kan göra situps! hehe, har ju ingen såndär matta som man kan ligga på så måste ta fram den, men bara bra om man börjar använda den! har ingen aning om vad den heter dock, men det finns hantlar på den också, det heter hantalar va? haha och så lutar den lite neråt så. aja, ska försöka få med Josse att cykla till Åmål och tillbaka idag. ja vi får väl se hur det går med det ;)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0