Det var ett tag sen.

Haha som rubriken säger så var det ett tag sen jag skrev ja. men har helt enkelt inta haft orken. men iaf, sen jag skriv sist så har jag praktiserat den sista veckan på hemtex så byter ställe på tisdag eftersom det är stängt på måndagar. kommer även börja klockan elva. fan vad gött! idag betällde jag högtalare till datorn också för mina var jue sprängda, haha lyckat! men iaf, får dom under veckan (: idag har jag även lagat mat, tagit bort/ställt in allt på bordet och sen diskat. fan vad jag är duktig! haha, aja nu är Malin här och vi ska kolla på gossip girl klockan sju för det börjar jue idag. gött! haha så som man har längtat efter det. men iaf, imorn när jag är ledig så ska jag passa på att städa rummet och sen hämta lådan som kakorna låg i som vi gav till hemtex som tack för att jag fick praktisera där. haha! sen vet jag inte vad som blir efter det, vi får väl se! aja, nu ska jag dra :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0