Snart läggdags (:

Nu är klockan elva och snart är det dags att lägga sig. men först tänkt jag berätta vad jag gjort under dagen. vaknade alltså klockan elva, började städa rummet vid tolv tiden tror jag. var klar runt två, blev då duschen och sen äta. när jag ätit klart blev det att åka ner till hemtex för att hämta burken som kakorna legat i. de fick ju kakor som tack för att jag fick praktisera där. efter det satt jag vid datorn lite och snackade med folket. fick sen för mig att kolla på bröllopsfotografen eftersom jag inte hade sett den än. och min lärare var ju med i bakgrunden någonstans, men jag hittade henne inte. haha! men den var bra! aja iaf, när jag kollat klart på den blev det att sitta här lite mer och runt sju gick jag ner och åt lite kvällsmat. mellan halv åtta och nio kollade jag runt lite på facebook och kollade massa videoklipp på noll disciplin. ni vet de fyra snygga killarna som var med i melodifestivalen den 27:e februari. eller, tre av dem var snygga. haha! sen vid nio var det alltså dags att se på CSI som jag verkligen älskar! och har alltså suttit här sedan tio när det slutade. men ska snart sova, även om jag börjar elva imorn eftersom jag byter praktikplats imorn. det är jue stängt på måndagar (och söndagar såklart) och öppnar klockan elva när det är öppet utom på lördagar då det öppnar tio. haha fan vad gött för mig! hehe, men nu ska jag nog inte slriva mer. berättar hur det var på praktiken imorn om jag orkar :)



puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: amanda

Sugen på en bloggdesign?

En välgjord desgin för endast 200 kr! Kicka iväg en kommentar eller ett mejl så fixar vi det :)



(Förlåt för "reklamen", hoppas det inte gör någonting. Inget elakt menat mot just din design heller :) )

Kram

2010-03-08 @ 23:26:12
URL: http://amandamanderstedt.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0