Söndag

Idag är det söndag och det är tråkigt. men som tur är så är jag ju ledig imorn! :D haha aja, igår var det ju lördag och då blev det att vara med Josse, jag färgade håret på henne. haha skulle blivit mörkblond, men ja, det råkade bli lite grönt. kan berott på att hon hade så olika blond i sitt hår innan. och sa jag att det var första gången någonsin jag färgade håret på någon? nej! hehe, sen på kvällen så gjorde vi mat och kollade på melodifestivalen. som ni såg i inlägget innan så var det FEL som vann ja! hehe, hon stack hem efter det. sen vid typ tolv gick jag och la mig.  idag gick jag upp klockan tio. TIO! haha herregud säger jag bara, jag vet inte vad som hände. vaknade då och kunde sen inte somna om. men aja, sen dess har jag suttit här, ätit och ja, det var väl det. haha jag rensar just nu mina spotify listor. vill få ner dem till två ist för tre (: så jag rensar lite och tar över låtarna och så. och snart ska jag fortsätta med samhällen, sen ska jag börja på psykologin och svenskan. haha svenskan är bara att läsa en kass bok då. men ska ju skriva om den och så med. så ja, vi får se hur det går. men skulle vara gött att bli av med iaf två arbeten idag! så nu får jag fortsätta, men vi ses.



puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0