test

FÖRSTA
Riktiga förälskelse: jadu
Begravning: ingen
Piercing/tatuering: inga om inte öronen räknas

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: ingen
Fick dig att gråta: ...
Du gick på bio med: carro & therese
Du gick på stan med: pappa, haha
Skällde på dig: vet inte
Skickade ett e-mail till dig: fb

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? jadå
Bråkat med ditt husdjur? haha ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? tror jag inte
DE SENASTE 72 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: ja
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt "jag älskar dig": nej, på msn - ja
Velat säga till några att du älskar dem: jadå
Träffat någon ny person: jag vet inte
Saknat någon: kanske
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0