lov! :D

Vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag orkar inte helt enkelt. det får ni stå ut med. har jue ändå inte så mkt intressant att säga. men nu har jag iaf lov för praktiken är slut. jag trivdes bra som fan på båda ställena så det är jue bra. men iaf, lov i två veckor är aldrig fel! haha kan berätta hur lovet började i lördags.

Lördag:
När jag var klar på praktiken så fick jag ett paket som jag skulle öppna hemma. Eller, jag fick sluta tidigare bara för att jag skulle leta sommarjobb. Så då blev det ut på stan och leta och leta. Gick inte så bra, men hoppas de nappar någonstans. Iaf, kom hem vid ett tiden och då öppnade jag paketet. Det var en såndär ljusstake som är väldigt fin. Verkligen asfin, den ska jag spara och ta fram när jag flyttar hemifrån. hehe, har ändå ingen plats för den nu. Sen så satte jag mig vid datorn och teven och bara slappade. Senare kom Ralf hem och vi bara tog det lugnt. Kollade på tv och datorn och så bara. Sen klockan åtta så kollade vi på körslaget. Fel som åkte. Moreus skulle åkt, eller Strömstedt! haha, sen gick han hem när det var slut och jag satte mig vid datorn.

Söndag:
Slappade bara hela dagen. Eller, vid typ tre kom Ralf hem till mig och vi gjorde samma sak som under lördagen. Alltså kollade på tv och datorn. Sen vid sju trodde jag att det var gossip girl, men det var det jue inte. Vfr vet jag inte, men det var sugigt iaf. Så då blev det att kolla på ngn lista på MTV HD. Vid nio kollade vi på Johan Falk. Eller Ralf såg till första reklamen och sen drog han hem. När den var slut satte jag mig vid datorn.

Måndag:
Åkte till åmål för att leta sommarjobb. Blev nej nej nej och kanske kanske kanske överallt. Aja, vi får se hur det går. Sen vid kanske fyra-fem tiden kom man hem och gjorde ingenting. Var så trött att jag inte orkade göra ngt så blev tv och dator då med.

Tisdag:
Alltså igår, då var jag till Karlstad och shoppade med Ralf. Eller jag hade inte så mkt pengar så shoppa vet jag inte jag kan kalla det. Men kom hem vid halv fyra och hade med mig en skjorta (kommer på bild) ett par röda & ett par blåa leggins, dvd-skivor (såna man kan bränna ut på) och en klädroller eller vad det heter. haha. men skjortan var asfin tkr jag iaf!

Ondsdag:

Idag har jag inte gjort så mkt. Var till OKQ8 för att kolla om sommarjobb, men blir antagligen inte där för han trodde inte att de skulle ha några sommarjobbare. men man kan jue alltid hoppas. när jag kom hem blev det att sätta sig vid datorn. vid typ sex tiden någon gång så gick jag ner och träffade moster, moster och mormor. ja, de har symöte och denna gången var det hemma hos oss. sen åt vi efter ett tag och vid halv åtta så gick jag upp till datorn. sen började jag leta efter filmer jag kan ladda ner, har jue inga filmer alls. astråkigt! haha, hittade väl några, väntar på att de ska bli klara nu. sen vid nio blev det att kolla på CSI. asbra! sen har jag bara suttit här sen klockan tio. ja, jag har tvättat bort smink, smörjt in ansiktet och borstat tänderna också. haha! men nu har jag inget mer att skriva så vi hörs :)


skjortan

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0