2011-04-17

17:e april idag då. Gud vad tiden går snabbt, var ju nyss januari! Haha, iaf igår så var jag litegrann med Josephine. Först så gick jag hem till henne och då gjorde hon sig iordning, sen drog vi ut på en fotopromenad. Det var skoj. Sen drog vi hem till mig och hämtade pengar för att gå ner till coop och köpa grejer till min fruktsallad jag ville göra. Blev ju så himla sugen på det! När vi kom hem till mig igen så gjorde vi iordning den. Men innan vi började hugga in så var det dags för grillat! Mums, fatta vad mätta vi var när vi ätit grillat och sen fruktsallad på det. Men gott var det! Hehe.

Idag blir det en lugn dag, iaf tills vidare. Mitt huvud är konstigt och är bara yr hela tiden och huvudvärk har jag. Sen så kan jag inte koncentrera mig på en sak heller, utan ser bara suddigt och så. Jobbigt! Så får se vad som händer, men ska iaf försöka kolla på ett hellcats avsnitt om det går. Men ah, får se om mina ögon kan koncentrera sig. Hoppas det går över snart iaf. För kanske blir en promenad med Josephine då. Och då tänkte jag föra över några bilder vi tog igår. Men ah, vi får se hur det blir helt enkelt.

Oj mycket text, grattis till dig som orkade läsa igenom allt!



JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0