söndag!

Som rubriken säger så är det söndag idag. En värdelös dag utan oth, gg och nof! Vilket det varit nu två veckor! Haha, blir så två veckor till, tror jag det är iaf! Idag ska jag plugga sönder! Det är ju trots allt nationella på torsdag, och jag har inte kommit någonstans än. Så kanske dags att börja nu eller? Ja, men vill nog ta och äta först. Inte ätit sen åtta igårkväll, tror det var åtta iaf, eller nio! Aja, huvudsaken är att jag inte ätit på över tolv timmar, så nu måste jag få nåt i magen lilla! Men sen efter det får jag ta tag i pluggandet, men jag vill inte. Jag vill verkligen inte, jag suger på att prata inför grupp. Jag klarar ju som sagt inte av det. Så vi får se hur detta slutar, om jag överlever det eller inte. Men ah, nu ska jag dra ner och kolla om maten är klar! Min pappa är snällast och lagar maten åt mig! Hihihiihh

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0