Wednesday!

Onsdag idag. Det betyder färskvaror, var bara jag och Ralf där. Aja, vi gjorde tunnbrödsrullar (rostbiff & räkor), styckade kött till grytbitar och började på smörgåstårtor. Jag fattar inte varför vi måste göra smörgåstårtor varje jävla vecka för? Liksom vi kan det nu, lär oss något nytt tack! Ah, efter det var det svenska. Nationella provet skulle några ha, men ah bara en som pratade. Så vi läste en text i texthäftet sen efter det. Efter det engelska, somnade nästan som varje onsdag! Och när jag kom hem somnade jag, någon som är förvånad? Ja inte jag iaf. Hehe och nu har jag gjort klart inför nationella imorn, jag kommer nog upp i fem minuter. Men jag hatar ju att prata framför klassen så jag kommer ju stamma och säga massa öh hela tiden! Kuuuul, ingen får skratta åt mig! Okej? Bra. Nu lyssnar jag på musik (olika låtar från melodifestvalen genom åren) och har lite tråkigt. Sen vid tio blir det bb som vanligt!

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0