Film 2: Amors Baller

Amors Baller
Som ni hör på namnet är det en nork film. Den handlar om Lucas som flyttar från Stockholm till en liten stad i Norge. Han faller för Susanne, ledaren i tjejernas fotbollslag. Hon är flickvän till Petter, ledaren i killarnas fotbollslag. För att få henne att falla för honom går han med i fotbollslaget trots att han aldrig spelat fotboll innan. De åker då på en turnering i Oslo som heter Norway Cup och är den största fotbollsturneringen i Norge. Både tjejer och killar spelar. Jag tyckte filmen var knepig och vet inte riktigt varför jag kollade klart på den. Men ja, det gjorde jag. Den var faktiskt inge vidare bra. Men det beror ju såklart vilken smak man har också!

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0