Film 3: Cyberbully

Cyberbully
Karaktärer: Taylor Hillridge - Emily Osment, Samantha Caldone - Kay Panabaker, Kris Hillridge - Kelly Rowan, Scott Ozsik - Jon McLaren, Cheyenne Mortenson - Meaghan Rath, Lindsay Fordyce - Nastassia Markiewicz, Eric Hillridge - Robert Naylor, Becca - Ronda Louis-Jeune, Caleb - Jade Hassouné. Filmen handlar om Taylor Hillridge som får en dator i födelsedagspresent av sin mamma. Hon blir överlycklig som kan sitta vid datorn utan att ha sin mamma hängande över sig. Efter ett tag börjar de andra på skolan trakassera henne via en hemsida och hon blir mobbad. Det går så långt att hon försöker ta självmord. Jag tycker att filmen var bra. Den var lärorik och jag tycker att fler ska se den och förstå hur allvarligt mobbning faktiskt kan vara. Man blir berörd och man gråter.
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0