Film 6: Sydney White

Sydney White
Karaktärer: Sydney White - Amanda Bynes, Rachel - Sara Paxton, Tyler - Matt Long, Dinky - Crystal Hunt, Lenny - Jack Carpenter, Terrence - Jeremy Howard, Jeremy - Adam Hendershott, Gurkin - Danny Strong, Spanky - Samm Levine. Filmen handlar om Sydney som ska börja på college. Hon ska börja på sin mammas gamla skola, som dog när Sydney var nio år. Allt hon vill är att passa in så hon kan ha samma studenthem som sin mamma, Kappa Phi Nu. Men det visar sig vara lättare sagt än gjort. Filmen visar verkligen hur det kan se ut på skolor runt om i världen, även om det är ganska överdrivet så finns det sådana människor. Jag tycker den är bra och jag älskar att Amanda Bynes spelar Sydney så himla bra! Hon är perfekt för rollen. Den är värd att se.

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0