Film 7: Table for Three

Table for Three
Karaktärer: Scott - Brandon Routh, Mary - Sophia Bush, Ryan - Jesse Bradford, Leslie - Jennifer Morrison, Ted - Johnny Galecki, Nerissa - Liza Lapira. Filmen handlar om Scott som är en man som är känd för att gå för fort fram i sina förhållanden. Nu har han nyss blivit singel efter att friat till sin flickvän efter bara tre månader. När hans rumskamrat och bästa vän flyttar erbjuder han Mary och Ryan att flytta in i hans alldeles förstora lägenhet. När de börjar lägga sig i hans förhållande med Leslie visar det sig att de är långt ifrån det perfekta paret som alla tror att de är. Filmen var ganska rolig. Den var bra. Men jag vet inte om jag skulle sett den om det var någon annan än Sophia Bush som spelade Mary, men antagligen inte.

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0