Dageeeeen ..

Dagen: Varit i skolan som vanligt. Först vare religion, då var syon där och pratade om högskolan och sånt. Haha ingen i klassen är intresserad så? Aja, sen vare matlagning - bakade grahamsbullar. Uuuuuh, dom blev verkligen inte goda. Usch. Sen hade vi lång lunch som varje måndag och sist inköp och varuhantering. Vi fick reda på provet (VG, yeeeeeah!) och jobbade med instuderingsfrågorna. Tråkigt! När jag kom hem så somnade jag såklart. När jag vaknade så fick jag höra att moster var här så blev att gå ner och hälsa på henne. Och nu är det svenskaplugg som gäller. "På Strindbergs tid". VÄRDELÖST! Orka säger jag bara. Men har man prov så har man prov. Så man har inget val än att plugga. Usch. Kommer nog inte orka plugga så mycket på det idag, utan kör nog en riktig pluggdag imorn. Men ah, vi får se. Men nu ska jag börja

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0