Dagen.

Började med skolan. Först hade vi matlagning, där var det typ ostkunskap, och vi fick smaka på massa ostar. Uuuuuuh, tänker aldrig äta mögelost i mitt liv iaf! Sen var det personlig försäljning där diskuterade vi litegrann. Efter det hade vi prov och jag tror det gick bra. Jag hoppas det iaf. Sen efter det hade vi långrast. Då gjorde vi en planeing inför nästa vecka. Men den sket sig ju eftersom symaskinen inte kommer vara klar förens om ungefär två veckor. (Jävla idioter som förstörde den!) Sen efter projekthandledaremötet så åkte man hem med bussen. Och nu sitter man här och inte gör så mkt. Trött är jag också. Så blir nog sängen tidigt idag. :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0