Friday I'm in love.

Fredag idag som sagt var. Idag har man varit i skolan och då var en från UF Fyrbodal där och pratade lite om vad som var viktigt inför mässan och så. Sen efter det slutade man (kort dag! :D ) När man kom hem så somnade jag och vaknade vid fem, hehe. Då bestämde jag mig för att köpa lite godis, men orkade inte gå så pappa fick köra mig. Men han köpte bröd & skinka till de varma mackorna ikväll så det gjorde ju ingenting. Och fy fan vad hungrig jag är, så ska bli gött med det sen! Men det är inte förns vid nio tiden någon gång när mamma kommer hem från jobbet. Ah, får äta godis sålänge så jag inte mår så illa som jag gjorde när jag kom hem förut. Hihi, men nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0