It's all in my head

Skrev inget riktigt inlägg igår. Men igår var iaf ingen bra dag för mig. Så jag vara bara hemma (efter skolan) och surade typ. Kollade lite på teven och satt vid datorn. Jag pluggade lite också. Idag var man i skolan som vanligt. Hade matlagning (lagade kyckling, muuuummms!), personlig försäljning, inköp & varuhantering och psykologi. Hade mentorsamtal med Ingrid. Jättekul verkligen! Men som tur va så sköter jag mig i skolan så hon hade inget ont att säga mig denna gången. Haha! När man kom hem vid fyra somnade jag, och vaknade vid sju igen. Hihihihiih, ja jag var riktigt trött! Dessutom hade jag både ont i huvudet och magen. Så jag tycker att jag förtjänade en tupplur. Nu vet jag inte vad jag ska göra, blir väl dator och teve tror jag. Ska iaf kolla på Big Brother sen, hehe ska nog följa det iår faktiskt! Men ah, vi hörs!

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0