School ...

Skrev inget igår för jag orkade inte. Hehe. Var i skolan hela dagen iaf och sen så var jag lite med Ralf. Nu sitter jag i skolan och har inköp- och varuhantering. Riktigt tråkigt att bara göra instuderingsfrågor. Det suger! Sen så har jag svenska, ska antagligen få reda på uppsatesen då. Jag vill verkligen inte! Blääääää. Sen lunch, tacos, mmmmmmmmm. Och efter det religion, dom lektionerna är mycket roligare nu än vad dom var på högstadiet! Hehe, sist men inte minst, engelska. Blääää, jag orkar inte det heller. När man kommer hem blir det gå till Pekås, om jag inte ringer då. Det kanske är lättast så. Ja, vi får se hur det blir.

Imorn ska vi ju till Karlstad med skolan på någon mässa. Vilket jag inte har lust med. Men det är obligatoriskt så jag får väl helt enkelt åka dit. Men får vi någon mat där? Nej inte alls, utan vi måste ta med egen mat. Åååååååh!

puss

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0