Skolan.

Sitter nu i skolan och har det tråk. Denna lektionen suger verkligen. Och den slutar inte förns om typ en halvtimma, seeeeeegt! Sen efter det har vi svenska, ännu mer segt! Måste få i mig mat också, tror jag dör här av hunger, magen kurrar som fan. Uuuuh hatar det. Sen i eftermiddag har vi engelska uppsats också, jag orkar verkligen inte det för jag suger på engelska. Men ah, det får väl gå som det går helt enkelt. Får hoppas på det bästa! Igår hade vi som sagt svenska prov, och jag undrar hur många som kunde det? Jag fattade verkligen ingenting och så tog hon med frågor som "Vad hette den som vi läste då?" Liksom, hur fan ska vi komma ihåg det?!?! Ja, hon är störd helt enkelt. Men jag får väl fortsätta med detta nu. Skriver kanske ikväll

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0