The day

Varit i skolan hela dagen. Vi har projektvecka nu och det är så himla tråkigt. Men det får väl gå, lär ju bara jobba imorn och sen ta ledigt de andra dagarna. Ska bli skönt med sovmorgon iaf! Hehe, när jag kom hem från skolan åt jag, sen vid femtiden någongång somnade jag, men väcktes direkt när jag somnat av att Josephine ringde, blev att prata med henne en kvart eller något sånt. Sen somnade jag om igen och vaknade åtta (ooooops, hehehe). Då blev det sitta vid datorn lite och sen vid halv nio gick jag ner och åt lite kvällsmat. Klockan nio kollade jag på CSI och nu satte jag mig här. Blir snart sova igen, jag är fortfarande trött! Hehe, så blir väl sitta här lite till och sen lägga sig :)

Btw, Ralf du är den bästa vännen som finns. Jag vill inte förlora dig en gång till, du betyder allt för mig. Bästa vän <3

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0