Beautiful Monster.

Okej, nu råkade jag ta bort allt jag skrev också. DUKTIGT ANNA, VERKLIGEN! Åååh. Aja, jag skrev iaf att det inte blev så mycket film tittande idag eftersom jag inte orkade. Var för rastlös så på kvällen tog jag en powerwalk på en halvtimme. Om jag inte hade blivit akut kissnödig hade jag gått längre. Sen så kollade jag på No Ordinary Family, en ny serie på femman som började idag. Den var fakiskt bra så den ska jag nog börja följa. Men nu ikväll kollade jag faktiskt på en film. Easy A heter den och går på bio just nu. Den var helt okej, men var inte så bra som jag trodde den skulle. Men, hur många filmer är det egentligen? Nä, det är nog ingen. Ja, vi får se om jag kollar på någon mer film inatt. Det beror på om jag orkar eller inte. Haha

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0