Charlestown :)

Var som sagt i Karlstad idag. När vi kom dit stack vi till en balklänningsaffär, men hittade inget där så åkte till den andra istället. Där hittade jag en som passade mig. Mörk mörk mörk brun är den, med lite pärlor och så. Fiint! Sen gick vi runt lite i stan och letade skor, hittade såklart inga eftersom affärerna inte fått in några såna skor än. Så vi gick runt lite i affärerna och kollade lite på annat. Fick med mig en cardigan, jeans och nagellack hem. Dessutom ett armband, en ring och örhängen till balen. Nu ska jag nog kolla på film, även om jag är skittrött. Men jag lär ju klara av att kolla på film ändå, jag är ju sån som inte somnar framför teven. Haha :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0