Day 1: Ten random facts about yourself

1. Jag har väldigt väldigt dåligt självförtroende.

2. Jag hatar att gå till tandläkaren. Det skrämmer mig lite på något sätt.

3. Jag kan nästan inte prata med folk jag inte känner i telefon. Jag får i princip panik av det.

4. Jag är SJUKT blyg, verkligen jätteblyg är jag.

5. Jag ska börja träna, men hittar ingen motivation.

6. Egentligen tycker jag att folk ska vara nöjda med hur dom ser ut och så, men jag är det inte själv.

7. Jag älskar att fota, men gör det nästan aldrig. Varför? Jag har ingen aning.

8. Egentligen är jag nog rätt smart, men jag är väldigt dålig på att visa det.

9. Jag ÄLSKAR One Tree Hill. Det är nog den bästa serien som har gjorts!

10. Jag älskar min familj och mina vänner. Utan dom finns inget mig!
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0