filmer :)

Allt en tjej vill ha (What a Girl Wants) 2003:
Den handlar om en 17 årig tjej som heter Daphne (Amanda Bynes) som är uppväxt i USA med sin mamma. En dag åker hon till England för att lära känna sin pappa som visar sig vara en högt uppsatt politiker.
Filmen är helt okej. Den är rätt bra och killen är snygg! Oliver James heter han.


US Marshals 1998:
Jag kan inte skriva om vad filmen handlar om själv så tar från tvplaneten. När ett transportflygplan för dömda förbrytare plötsligt störtar och en av de fängslade som var ombord tar tillfället i akt och smiter får fångvaktare Sam Gerard och hans specialteam bråda dagar. Situationen kompliceras ytterligare när Sam upptäcker att den förrymde fången har en minst sagt intressant bakgrund.
Filmen var faktiskt bra, jag som inte brukar gilla actionliknande filmer. Men denna tyckte jag om. Så den måste ju haft något.



Almost Famous 2000:
Filmen handlar om en 15 årig kille vid namn William Miller. Han är en filmrecensent och får en dag 1973 uppdrag av tidsskriften Rolling Stone att intervjua bandet Stillwater. Det blir inte en lätt match och William följer med bandet ut på turné genom USA.
Filmen är väl inte jättebra, jag skulle inte kollat på den om det fanns något bättre. Men nu var det så att det inte fanns det så det fick bli den.



Private Valentine: Blonde & Dangerous 2008:
Detta är en komedifilm med Jessica Simpson i huvudrollen. Hon spelar Megan Valentine som är skådespelare men när hon en dag har blivit bestulen på alla sina pengar och inte kan bo kvar i sitt hus tar hon värvning till USAs armé. Där blir hon behandlad exakt som alla andra och hamnar ofta i knepiga situatuioner. Men hon lyckas till slut.
Jag tycker filmen var bra. Man fick sig några skratt och ja, den var bra helt enkelt. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen. Ni får kolla på den och bedöma själva.


JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0