Glad och arg samtidigt. Hur är det ens möjligt? :s

Asså det är så jävla gött att ha rummet städat nu. Känns så jävla rent! Haha, nu ska jag göra läxor och sen blir det kolla CSI. Efter det blir det one tree hill igen, fan vad beroende jag är. Hihi, och vet ni vadd jag får sen? Min efterlängtade choklad. Fan vad mumsigt det ska bli. Får ta och träna bort den någon dag senare. Ska faktiskt komma igång att träna lite mer, så jag går ner i vikt. För det behöver jag. Så bara dags att dra igång. Men nu är det som sagt var läxor som måste göras. Dessutom är jag lite suuuuuuur, hatar en speciell person på skolan som inte vet hur man beter sig!

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0