Inge fel på oth, alls!

Kollar just nu på one tree hill som går på teven. Sen efter det blir det att kolla kläder tills imorn, kolla på No ordinary family och efter det kolla på One tree hill igen, men då på dvd. Haha under dagen har jag inte gjort alls mycket utan har bara slappat och så. Har haft sån mensvärk så därför har jag inte orkat göra någon heller. Dessutom har jag sträckt rumpan eller något inatt så det gör jävligt ont. Fy fan! Hoppas det är borta imorn då skolan börjar. Har ingen lust alls att gå till skolan imorn faktiskt, känns väldigt jobbigt just nu. Måste upp tidigt, och jag som inte har vänt tillbaka dygnet än. Haha, jag kommer inte vara alls trött imorn, eller jo, det kommer jag nog! Hehe

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0