Öppet hus idag.

Idag var det öppet hus på skolan så var bara att gå upp tidigt idag med. Fatta vad jag var trött imorse eller. Haha, dagen har gått bra och vi fick endel beställningar. 27 handdukar blev det totalt. Det är gött! Men det är tur vi är lediga på måndag, för måste ju få sova ut! HHAHHAHAHA! Nu blir det nog kolla lite på one tree hill om jag orkar, huvudvärk är inge roligt. Ikväll kommer Ralf hit och då vet jag inte vad som blir. Men det får vi väl se, kanske blir att ta en cider ikväll eller något. Blir antagligen kolla på fortet också, hårdrock möter dansband (larz-kristerz). Hehe men nu blir det oth, skriver kanske ikväll :)

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0