Plugg hela dagen lång.

Kom hem för ett tag sen. Innan jag gick hem så stack jag till lindex för att hitta en bh som jag kan ha under balklänningen, men såklart så fanns det ingen bra. Men hon i affären tyckte att jag skulle ta med mig klänningen dit och prova med någon bh där. Är hon dum eller? Seriöst, jag tar inte med mig den dit. Sen på hemvägen så gick jag in på kappahl och kollade där, men där hade dom inte heller någonting. Så får väl åka till en såndär riktig bh-affär. Men dom är ju så dyra! Iaf, nu ska jag skriva en planering inför vecka sex då det är projektvecka och sen aka jag plugga på provet vi har imorn. Jag orkar verkligen inte. Det suger!
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0