S&M

sitter nu vid den stationära datorn och pluggar lite körkortsteori. Eller, jag pluggar inte det på datorn, utan läser i boken. Men det är lättast att koncentrera sig här eftersom jag inte har något bord i mitt rum utan där måste jag sitta i sängen och plugga. Tyckte det var bättre att jag satte mig här då tycker jag. Men iaf, idag har jag varit i skolan. Först var det matlagning, där gjorde vi kalops, som jag givetvis inte tycker om. Men det var ändå helt okej. Sen var det personlig försäljning, där svarade vi på några frågor och diskuterade lite. Efter det hade vi Inköp- och varuhantering, gjorde klart offerten vi började på igår. Sen hade vi lunch. Klockan två trodde vi att vi hade psykologi, men såklart hade vi glömt bort att man skulle göra en undersökning då. Så vi hade självklart suttit i två timmar för ingenting.. Och då missade jag ju två-bussen också, så fick sitta ännu en & en halvtimme tills tåget gick. KUL! Så man kan säga att denna dagen egentligen var rätt värdelös. Men nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på musik! :D

Rihanna - S&M



puss

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0