The day

Idag har jag vart litegrann med Josephine och lite mer med Ralf. Först gick jag och Josse ner till netto och där mötte vi Ralf. Jag kan ju säga att det var svårt att gå i snön eftersom det inte var plogat. Dom suger på att ploga i denna staden! Verkligen värdelösa på det är dom! Så ja, det tog ett tag att gå dit eftersom man bara halkade fram. Men vi kom fram tillslut. På netto köpte vi lite godis, nu ångrar jag det. Men det var gött då! Haha, sen gick vi hem, eller jag och Ralf gick hem. Josse gick hem till sig för hon var tvungen att plugga. Det var egentligen vi med men det tog stopp direkt, jag fattade ingenting. Så det blev att vi kollade på tv och så istället.

Nu håller jag på att skriva om min APU-rapport eftersom den andra sög. Tror denna blir bättre. Jag kollar även på CSI Miami så jag skriver på rapporten i pausen. Och sen, blir det one tree hill igen. Så jävla bra är det! Hehe

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0