Thunder.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Hade först inköp & varuhantering, våran offert vann. Haha! Sen vid halv tio kom en från Åmåls kommun och pratade lite om morgondagen. (Vi ska ju räkna bilar i Åmål som åker åt olika håll, som vi får 2000 för till klassen.) Sen efter det har vi svenska, och Ingrid bara läste massa äckligt värdelösa dikter eller vad det var av Gustav Fröding. Värdelöst. Lunch efter det, kassler och potatisgratäng, helt okej. Sen var det religion och vi diskuterade massa saker hela lektionen. Och sist men inte minst, engelska. Rätt tråkigt ja. När man kom till stan sen så gick man till Pekås och skulle ha svar på några saker till APU-rapporten, men fick bara reda på ena eftersom vi inte fattade vad som menades med frågan. Sen blev det hem till Ralf en sväng innan vi drog till banken. Fan vad lång tid det tog, typ tusen år! Haha och när man kom hem sen så blev det färga håret på Ralf, mörkbrunt blev det. Och nu efter jag pluggat lite så ska jag sova. Jag behöver verkligen det, är typ död och ögonlocken känns väldigt tunga. Får anstänga mig för att hålla mig vaken.

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0