"Love, love love, I want your love"

Sitter just nu och gör lite ändringar i vår affärsplan till UF eftersom vi ändrat lite. Det är inte speciellt kul men måste göras. Sen när det är klart ska jag kolla på one tree hill, som vanligt, hehe. Sen blir det sova, skola imorn igen ju. Någon jobbmässa är det på skolan så börjar inte förens tio, men måste ta tidiga bussen ändå, eftersom tio bussen kommer fem i tio och hinner inte till skolan på fem minuter och vi måste tydligen vara med när det öppnar. Så ja, man får ta den tidiga bussen, så under den där rasten får vi helt enkelt plugga, vilket behövs så ja. Men hade gärna haft sovmorgon asså! Detta betyder också att vi missar färskvarukursen imorn, överlycklig över det, för det suger verkligen! Dom bara utnyttjar oss, och det tycker vi inte om! Men nu ska jag fortsätta med detta så det blir klart någon gång.

Puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0