Miracle

Som jag sa igår så tänkte jag kolla på film för att bli på bättre humör. Det hjälpte ingenting mer än under just filmerna. Jag kollade på två stycken.

Angus thongs and perfect snogging 2008:
Filmen handlar om en tjej som heter Georgia som är 14 år. Hon och hennes tre bästa vänner bor i England. Helt plötsligt så börjar det två nya killar på skolan som är tvillingar som är riktigt snygga båda två. Georgia faller för den ena och hennes kompis Jas för den andra. Men allt blir inte riktigt som hon tänkt sig.
Filmen var bra. Lite småtöntig sådär, men ändå bra. Haha och killen som spelar Robbie är hur snygg som helst! MMMMMMMMMMMM.





You Again 2010:
Filmen handlar om Marni (Kristen Bell) som jobbar på en PR firma. När hon tar sitter på planet hem till sina föräldrar för att gå på hennes brors bröllop får hon veta vem det är han ska gifta sig med. Det är ingen mindre än JJ som mobbade henne under High School. Hon bestämmer sig då för att visa sin mobbares sanna jag.
Filmen var bra, och lite småkul. Filmen var däremot lite förutsägbar, man visste liksom vad som skulle hända ibland. Även om man inte sett filmen innan.

JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0