What does it takes?

Dagen idag spenderades i skolan och Karlstad. Först så kom vi till skolan och hade rast till tio, sen var det någon föreläsning och sen lunch. Sen gick vi runt och kollade lite på alla bord som alla företag hade ställt upp utanför aulan. Sen var det någon föreläsning igen. Allt sög, så vi sket i den sista föreläsningen och drog till karlstad tidigare istället, hehe. (Ingrid lär ju vara glada på oss imorn. Ja, hela klassen sket i den sista föreläsningen) När vi kom till Karlstad så åkte vi till IKEA, där köpte vi lite handdukar till vårt projekt och sen gick vi till bergvik. Men där fanns inte det vi letade efter så vi åkte in i stan igen, där hittade vi sidenband. Att det ska vara så svårt att få tag på det? Haha, när det var gjort gick vi in på HM och så innan bussen kom men köpte bara med två armband och några ringar. Förutom föreläsningarna har dagen varit helt okej. Men trött har jag vart hela dagen och somnade till på bussen till karlstad, jag som inte kan sova på bussar. Haha, måste vart riktigt trött xD

puss
JAG BLIR GLAD!

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0