Göteborg!

Var som sagt i Göteborg i helgen. I lördags åkte vi ner vid tio, var framme vid två. Först så åkte vi såklart åt fel håll med spårvagnen så det var bara att gå av vid nästa stopp och åka tillbaka. Sen när vi väl kommit fram till vandrarhemmet så öppnade inte incheckningen föränn klockan två så då var det bara att gå till netto och handla istället. Sen var klockan äntligen två och då gick vi till rummet och gjorde iordning där, sen blev det att äta och sen liseberg. Kom dit vid halv fyra någon gång tror jag. Då blev det bara att ställa sig i alla köer, det var så mycket folk där då ju. Men det funkade ändå, var inte så pigg den dagen. Vet inte varför men jag var helt enkelt väldigt slö hela lördagen. På kvällen så började det regna vid nio - tio kanske. Det värsta var såklart när vi skulle åka lisebergsbanan. Det kändes verkligen som att det haglade när man åkte den, så fick blunda hela resan eftersom vi satt längst fram också. Haha!

Igår, söndag, vaknade jag vid fem och kunde inte somna om. Så gick på toa och sen låg jag bara där och försökte somna om. Men det gick inte, då gick jag och duschde istället. Sen när man kom tillbaka från duschen var det bara att äta frukost och sen packa iordning allt. När det vara klart stack vi till nordstan/femman huset. Var även slö då så blev mest att bara kolla runt. Fast hittade ändå en tröja och ett linne, från gina såklart. Klockan halv sju var det dags att dra hemmåt och vi var hemma efter nio någongång.

Kan summera att dessa dagar har varit helt ok. Skulle dock gärna varit piggare och skulle gärna sluppit allt tjafs. Men det funkade ändå!

Blev lite mycket text nu, grattis till dig som orkade läsa allt! Haha.

puss
JAG BLIR GLAD!
Postat av: Deutschmann

Blev de tjaffs i gbg ? =O

2011-07-12 @ 14:30:19

Kommentera

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Email? (ingen annan än jag ser den)

Har du en blogg?

Skriv här i rutan:

Trackback
RSS 2.0